Absolut disco såldes i 2,9 miljoner exemplar världen över, och vann två lejon i Cannes. Ett silverlejon i designkategorien, och ett bronslejon i promotionkategorien. Nu är uppförjaren - ett rött glittrande fodral bestående av 3.238 paljetter - här. Även den designad av Family Business.
Presentförpackningen går under Absoluts nya varumärkesplattform In an Absolut world, med tillägget "every night is a masquarade". - Det handlar väldigt mycket om glamour. Vi ser denna flaska som en väldigt bra väg in i vår målgrupp. Den riktar sig till en medelung målgrupp, väldigt utåtriktad och social, som spenderar mycket tid ute på barer med vänner, säger Cecilia Falk, marknadschef på Absolut.USA är Absoluts största marknad, men den nya flaskan riktar sig främst till Absoluts övriga marknader. - USA är en väldigt mogen cocktailmarknad, denna produkt vänder sig till resten av världen. Vi kommer att lansera den på 80-100 marknader.
onsdag 3 december 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar